Veelgestelde vragen

1. Bestelling en Levering

Snelle levering staat bij ons hoog in het vaandel, bestel je daarom op werkdagen dan versturen wij jouw bestelling binnen 48 uur. In 99% van de verzendingen heb je de bestelling dan de volgende dag al in huis.

De enige uitzondering op onze levertijd is wanneer je ervoor kiest om te betalen door middel van een overboeking. Wij verzenden bestelling pas na ontvangst van betaling, bij de betaalmethode overboeking kan het langer duren voordat het bedrag op onze rekening staat.

Wij hebben ervoor gekozen om bestellingen te verzenden met DHL. DHL is een betrouwbare partij en zorgt voor een snelle levering van je bestelling. Bestellingen buiten Nederland worden ook met DHL verzonden, maar worden uiteindelijk afgeleverd door het lokale postbedrijf.

Bestellingen die als pakketje worden verstuurd worden altijd voorzien van een tracking nummer. Dit nummer krijg je van ons per e-mail toegestuurd.

Kom je uit België en wil je wat bestellen in onze webshop? Dat is geen enkel probleem! Het enige waar je rekening mee moet houden is dat het soms langer kan duren om te leveren vanuit Nederland naar België. Wij houden altijd rekening met 2 tot 3 werkdagen alvorens de bestelling geleverd zal worden. Pakketjes worden vaak de volgende dag al aangeboden.

De verzendkosten zijn €5,95. Dit is hetzelfde bedrag als wij hanteren voor bestelling binnen Nederland. Vanaf €99 betaal je geen verzendkosten.

Uiteraard! Afhalen kan bij ons op werkdagen tussen 09:00 en 16:00. Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor de optie “Afhalen in Vlaardingen”. Wil je nog even wachten met de betalen? Dan kan dat, je kan als betaalmethode dan kiezen voor “Pinnen”. Per mail ontvang je alle informatie die je nodig hebt voor het afhalen van je bestelling.

Wij leveren op werkdagen dezelfde dag uit wanneer je voor 16:00 uur besteld hebt. Over het algemeen worden bestellingen de volgende dag bezorgd. Helaas gaat niet altijd alles goed bij DHL en kan het soms langer duren dan normaal. Mocht je bestelling na 5 werkdagen nog niet bezorgd zijn neem dan contact met ons op.

Bestellen in onze webwinkel is heel eenvoudig!

Stap 1: Plaats het gewenste artikel in je winkelmandje.

Ga naar het gewenste product en klik op “In winkelwagen”
heb je alle gewenste producten toegevoegd aan je winkelmandje, klik dan op het winkelmandje rechtsboven. Klopt je winkelmandje? Klik dan op “Afrekenen”

Stap 2: Je gegevens

Vul hier je persoonlijke gegevens in.
Wil je een afwijkend leveradres opgeven vink dan “Mijn factuur en verzend adres zijn hetzelfde” uit, vul daarna de extra velden in.

Stap 3: Verzendmethode

Kies een verzendmethode

Stap 4: Betaalmethode

maak hier een keuze uit één van de getoonde betaalmethode, wil je meer informatie over deze betaalmethode kijk dan hier
bij de betaalmethode iDEAL en AfterPay worden er extra velden getoond na de keuze, vul deze ook in.
Stap 5: Bevestig bestelling

om je bestelling af te ronden klik je op “Bevestig bestelling”
indien je gekozen hebt voor iDEAL, Paypal, CreditCard of Mister Cash dan wordt je doorgestuurd naar een pagina van de aanbieder om de betaling uit te voeren
na betalen wordt je doorgestuurd naar onze bedank pagina en ontvang je een bestel bevestiging van ons.

2. Betalen

Betalen met iDEAL is de snelste en makkelijkste manier van betalen in onze webwinkel. iDEAL is een betaalmethode ontwikkeld door verschillende Nederlandse banken om de betaling van online producten en -diensten te vergemakkelijken.

iDEAL is beschikbaar voor iedereen die beschikt over een internetbankieren. Je rekent je bestelling af in je eigen vertrouwde omgeving van je eigen bank, na betaling kunnen wij jouw bestelling direct verzenden.

Wereldwijd zijn er al meer dan 150 miljoen rekeninghouders bij PayPal aangesloten en is daarmee een algemeen geaccepteerd en betrouwbare betaalmethode. Hoe werkt PayPal? Je eigen PayPal internetrekening is gekoppeld aan bijvoorbeeld je creditcard of je eigen bankrekening. Betalingen via PayPal worden door deze instantie automatisch geïncasseerd van je creditcard of bankrekening. Je laat dus nooit creditcard- of bankgegevens achter bij een webshop. Een PayPal betaling is vrijwel direct verwerkt zodat we je bestelling direct kunnen verwerken en verzenden!

Wanneer het totaalbedrag hoger is dan 250 euro dan zijn wij genoodzaakt om transactiekosten in rekening te brengen.

Met Mister Cash kunnen Belgische klanten online aankopen doen middels hun bankpas. Het voordeel van deze betaalmethode ten opzichte van een overboeking, is dat het bedrag direct bij ons binnen is. Bij de keuze voor een betaling door middel van een overboeking kan het enkele werkdagen duren voordat wij het bedrag op onze rekening ontvangen hebben, hierdoor duurt het langer voordat wij je bestelling kunnen verzenden.

Wanneer het totaalbedrag hoger is dan 500 euro dan zijn wij genoodzaakt om transactiekosten in rekening te brengen.

Je kan je bestelling ook betalen door middel van een overboeking, hiervoor kun je onderstaande rekeninggegevens gebruiken. Geef als kenmerk het bestelnummer van je bestelling op.

Rekening gegevens Nederland

133313816 t.n.v. Kraamkado.nl

IBAN: NL88RABO0133313816

BIC: RABONL2U

Creditcard is wereldwijd één van de bekendste betaalmethode online. Via onze website kan je onder andere betalen met bekenden kaarten als Mastercard, Maestro en Visa.

Wanneer het totaalbedrag hoger is dan 250 euro dan zijn wij genoodzaakt om transactiekosten in rekening te brengen.

AfterPay voert voor Kraamkado.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 250,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 1000,00.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Het is ook mogelijk om te betalen met een VVV Cadeaukaart.

Wanneer je kiest voor de betaalmethode VVV Cadeaukaart dan kun je na het plaatsen van de bestelling de code(s) opgeven van je VVV Cadeaukaart.

Wanneer het beschikbare bedrag op de cadeaukaart hoger is dan het te betalen bedrag, dan blijft het restant van het saldo uiteraard beschikbaar voor andere aankopen. Is het beschikbare bedrag op de cadeaukaart lager dan wat er betaald moet worden, dan kan je het resterende bedrag afrekenen doormiddel van bijvoorbeeld iDEAL, CreditCard of Paypal.

3. Klantenservice

Mocht je niet tevreden over je bestelling zijn dan heb je bij ons 30 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen.

Wij willen je vragen ons hiervan op de hoogte te stellen per e-mail of telefoon binnen 30 dagen na aankoop. Graag het product, indien redelijkerwijs mogelijk, retour sturen in de orginele verpakking. Voor een snelle afwikkeling raden wij aan om een (kopie) van je factuur toe te voegen en je rekeningnummer mee te sturen.

Lees meer

Wij zijn telefonisch (+31 (0)623157026) van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 9:00 tot en met 17:00. Bij geen gehoor of buiten onze openingstijden om zijn wij altijd per e-mail bereikbaar.

Voor vragen of advies, kun je ons ook per e-mail bereiken. Je kunt ons een e-mail sturen op support@kraamkado.nl. Wij zullen proberen om je zo snel mogelijk een reactie te geven.

Onze postadres is:

Kraamkado.nl

Houtsaachmole 29

8531WC Lemmer

Heb je nog steeds vragen? Klik dan hier om ons een email te sturen